Lycklig :)

ååååh denna dag har vart underbar me massa gott o mys o sällskap! hela familjen kom vid 15 då öppnades d paket :) jonte fick tacco chips me ost smak haha hans favorit.. plus en hundring, antonie fick 2 st filmer teletubbies :) o även hans 10 månaders present av mormor som va en munktröja/jacka som ja hittat vi vuxna fick en söt hjärtformad kladdkake/sockerkaka form :) sen beställdes d mat rätt snabbt alla käka pizza o kebab förutom stackars mamma som går på sin vackra diet hon satt där me sin grönsaksblanding eheh efter maten vila alla magen en stund o efter d blev d god kladdkaka som mamma bakat.. o även hallon paj :)




men under middan så blev ja lite förvånad då jonte verka lite hängig... han åt varken upp sin mat eller efterätt... o redan kl sju ville han sova.. ja passa då på o sa att kl va åtta hehe .. men han kunde inte somna.. så in i min säng o så inom några min sov han.. mammas säng kommer nog alltid vara en trygghet.. minns sj som liten om man vakna på natten o drömde.. o man försökte o somna om o inget hände sen la man sig hos mamma o på några sekunder så sov man igen tryggt o skönt :) får väl se hur han mår imorn.. han mådde illa nu på kvällen o hade kramper i magen... va även väääldigt blek o nästan lite svart under ögonen.. ja d återstår o se hur han mår imorn...




på kvällen när nästan alla hade åkt hem så fick ja ett samtal från min pappa ... o d samtalet gjorde bara min dag ännu bättre ! han kommer hit i veckan me mina två systrar maria-jose o jessie.. fan ja saknar dom nått otroligt mina älskade tjejor :) dom börjar bli stora nu men ändå e dom alltid små i mina ögon ..likadant me brorsan han kommer alltid va en lite skitunge för mig hehehe svårt o inse att dom växer upp ...



när lilleman somnat blire sista avsnittet av vampire d sne sängen så d får bli o säga gonatt nu

gonatt gott folk o hoppas ni alla haft en super fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Camilla!Roligt att ni hade en bra dag,men mamma behöver verkligen inte gå på nån diet,om det är för viktens skull för hon är fin som hon är,hälsa henne det:) Kram

2010-02-14 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0