Lördag!

gomorron!

lördag=guuudiiiis... e så sugen på mina saltdroppar.. så ja måste åka o fixa dom  :)

idag vet ja inte va vi ska hitta på  ,,,, men ikväll blire alla fall o dega sig i soffan o glo på film alone :( cristo ska iväg. men ja har en film som ja laddat ner så ska bara fixa dip t mina morötter :D o även mina droppar.. så d ska ju göras alla fall.. sen får vi se va som hittar på under dagen... några förslag???  funderar på o dra o bada me jonte ... men vill inte bestämma nått me han än.. måste kolla om nån utav mina kära 10 miljoner bikinisar passar hehehe ... underdelarna passar d vet ja då dom används när ja badar me lilleman.. men överdelarna e lite mindre skojiga.....  får se hur ja känner mig sen ... har lite ont i huvvet... men d kan ju gå bort.. nää nått vill ja göra me jonte alla fall... cristo får passa på o va lite sj me antonie...

nä nu blire frulle innan min mage skriker ihjäl sig på mig

chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0