JULEN E SLUT!

Hallåå! kom igen e d nån mer än mig som har insätt att julen e över! d e februari månad o folk i radhuset över oss har fortfarande julsaker i hela fönstret äääh dags o ta bort d kanske hahaha ja blir dööö irriterad när ja ser d haha o måste bara vräka ur mig nått o cristo blir dö irriterad på mig att ja ens bryr mig om d hahahahahha asg!

idag lagade ja den där kycklinggrytan som ja gjorde en annan gång som blev så god o den blev liiiika god denna gång :)) mums! t efterätt blev d kladdkaka som ja lova jonte hela helgen men som ja hela tiden sköt upp då d blev så sent så d smaka ju gott... blev bara en pytte bit åt mig då ja fick ont i tänderna ehhe....

idag skulle ja ta en sväng t min kusin maribel som bjöd över mig på lunch men stanna hemma då antonie vakna o va jätte förkyld o hur grinig som helst... så har vart hemma hela dagen ...förutom nyss när ja va en sväng på netto o handla mjölk o lite annat viktigt ..

idag kom äntligen LOST tbaka fyfan så vi har väntat sjuk serie o sjuk programplanering måste ja säga.. dom har alltid gjort så att dom visar några avsnitt sen e d uppehåll i ett j*la år ääh okej normalt! minns inte ens hur d sluta.. så vi ladda ner d sista avsnittet så man hänger me lite hehehe

ska även passa på o gratta min "syster" Jessica o hennes sambo Juan som idag fick deras lilla son Brian ! Grattis t er o välkommen till världen lilleman :)

nä nu ska ja sätta jonte i ett bad sen efter ska ja själv ta mig ett bad sen blire läsdags me jonte ... antonie lär väl somna sent ikväll han somna me cristo o sov i 2 timmar vakna kl 18. inte så bra kanske ... men hoppas han vill somna skapligt ändå eftersom han inte mår så bra....  ikväll e PH har ju väntat på att d ska komma ahhaha blivit beroende av all denna drama asg får se om ja får nån ro för lilleman lr om d blir o kolla imorn på datan ...

just d på lördag blire TATOOOOOO YEEEES! LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en bild på hur våran gård såg ut för några dar sen o nu e d ännu mer för d  slutar inte snöa heller lr jo i mellan åt ...vill inte har mer snö!


chipp chopp så länge bye bye


Kommentarer
Postat av: mina

ja den e sååå fin :) favorit klänning just nu faktiskt ! hihi



nae gud de va inte roligt o ha de där i tungan asså trodde jag skulle bli knäpp!!



herregud va snö!!! helt sjukt juh hahaha

2010-02-01 @ 20:20:26
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0