Fredag :))))

gomorron!

herre gud va e d me mig... två dar irad så har ja försovit mig ahahha o d händer ALDRIG! men även i två kvällar nu har ja haft svårt o sova :S ligger o har en massa tankar om d ena o d andra... jobb, skola, dagis, mina barn , livet osv osv osv... jobbigast e nog delen me antonie o dagis... ja o mina satt o disskutera d innan ... tänk om dom slår sig o man kan inte trösta.. tänk om dom inte vill äta osv... fyfan man har gjort d en gång tidigare..men dagis biten i början e nog lika svår varje gång för alla... ja har alla fall 2 månader kvar men d e tufft o bara behöva tänka på allt! 

idag tänkte ja ta en sväng t öppna förskoaln ..d va ett tag sen ! cristo ska jobba kväll idag så vill ja ut måste ja passa på nu på förmiddan för sen e ja låst hemma.. då jonte förmodligen ska på disco!

på tal om jonte... han e verkligen den finaste pojken man kan önska sig..så himla kärleksfull.. igår kom han hem när ja låg i badet... o så roppa han mamma snälla kan du gå upp nu för ja vill ge dig nått... o banka o fråga flera ggn när ja va klar... o när ja väl va klar o kom ut så hade han gjort ett alla hjärtansdag kort t mig ett lila me ett hjärta som han själv målat o skrivit i i love you mamma ...tror ni mina tårar va på väg o rinna lr ..så fin han e :) han sa att han hade mer i skolan som inte va klart! ska bli spännande o se .

Måste bara berätta om min lilla skutt som börjat me så konstiga saker ahhaha kan inte låta bli o skratta dels så tar han i så d ser ut som han ska spricka hahaha o d gör han me öppen mun o hela han sträcker på sig..o blir precis röd i ansiktit ..o han gör d bara från ingen stans ahhahaa o me d medföljer självklart en massa roliga ljud ahhaha .. o sen har min son upptäckt att han har en tunga i munnen o för några dar sen såg han ut som exorcisten lr hur d stavas haha han höll på me tungan som bara den på hakan o i luften.. o nu igår börja han me o försöka greppa sin tunga me handen ,,, o han kör in handen långt bak i munnen för han känner ju att tungan e där inne .. o han kämpar så dant att han nästan spyr ..han sitter o kvälver som bara den o se blir han så förbannad när ja ska hjälpa han o ta bort hans hand hahaha hjälp vikket temperament min grabb har börja få ...men han e ju för söt ändå :)

o på tal om nått helt annat ...lycka till t melissa o rebecka som e på sjukan o ska föda :) hoppas allt går jätte bra o d inte blir för jobbigt..,

nu måste ja avsluta mitt långa inlägg kram kram höres o synes pööözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0