besök

så där ja nu sover lilleman o köket e fixat :) IGEN! hehehe

idag börja antonie sjunga o klappa händerna för första ggn .. ja har klappat mina händer varje gång ja sjunger men han har inte brytt sig utan gör imse vimse spindel rörelserna istället hehhehe ... men idag börja han själv klappa o sjunga när ja bytta på han imorse :9 såå gullit :))

snart kommer d lite besök t mig Lill tessan ringde igår o vi bestämde oss för att träffas :) så hon e på väg hit kul o träffa henne .. blir ju inte så ofta eftersom hon bor i nyköping!

satt även i datan o kolla tågbiljetter t gbg men d fanns ju INGA verkligen t d datumet ja ville åka... så d va jätte tråkigt! blev lite lessen i ögat.. hade ju tänkt o överaska min älskade chompis MINA som ja saknar nått fruktansvärt :( o hennes underbara gullungar! men d gick inte som ja ville :((
ja ja d får bli en annan gång helt enkelt!

just d kolla på so you think you can dance ehhe men inte på tv utan på datan ja kan verkligen itne låta bli o ladda ner allt ja fassnar för hahaha.. men ja kan säga så här t alla er som tittar på tv.. MIN FAVORIT VANN!!!! BÄSTA !!!!

nä nu ska ja glo på psyco serien våra bästa år som man me fassnar för .. den e verkligen skadad men ändå sitter man o fassnar för den ehhehe ..

nu kom tessan me hahaha allt på en gång måste dra mig chipp chopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0