Alla <3 Dag

idag e d alla ♥ dag :) vilket betyder mycket mycket kärlek t ens nära o kära... även mycket tankar o kärlek går t människor som bor långt bort från mig ...som man inte alltid kanske träffar lr pratar me.. så tankarna får gå t dom på denna fina dag...

 o speciellt t dom som inte har nån o dela denna dag me.. extra mycket kärlek t dom :)
för mig e inte alla hjärtans dag en dag me presenter utan en dag då man umgås o visar varndra extra mycket kärlek ! ja vet ine hur många ggn jonte har öppnat dörren o sagt t mig.. mamma glad alla hjärtansdag o att han älskar mig mest i hela världen :) va skulle ja göra utan mina små trollungar! dom lyser verkligen upp mina dagar! ja tror inte nån som inte e mamma kan förstår hur stark kärleken till ens barn e... men KÄRLEK e rättord för o beskriva hur man känner för sina barn :)

idag bestämdes d att min mamma + familj , storasyster + familj, lillasyster o kille ska komma hit... o så ska vi köpa skräpmat o bara umgås ...ja älskar när min familj sammlas d e bäst! så d ser ja fram emot.. har ju lite o göra innan kl blir 15. behöver damsuga igen!känns som man inte gör nått annat här uppe hehe .. antonie tar sönder all papper han får tag i o har även börjat äta macka o så sj på morronen så under bordet ser d jätte mysigt ut hahaha ...vi ställer inte ens in damsugaren längre utan den får va framme så man bara kan damsuga av snabbt..lika dant i jontes rum.. me dessa råttor.. fyfan dom bråttas ju i dreas så kallade "dusch toalett" så d e ju sand på hela mattan hahaha ja ja så e d när man har små barn :P o ja har ju just nu en stor grabb o tre småttingar ..råttorna e ju bebisar o beter sig som d me hahah herre gud,... kan inte fatta att ja sitter o skriver om råttor i min blogg ..så nog skrivet om d!

idag ska ja försöka fota lite ..min kamera vill inte sammarbeta me mig.. man blir kritvit o ser fan död ut av blixten.. ska be mamma ta me kameran :) 


oooooh ja vill tatuera mig snart ja vet att ja gjorde d nyss men då fyllde ja bara i en gammal.. men nu ooh ja längtar t mitt stora vackra projekt :) men lulu snäll som han e ska skissa upp en helt egen t mig så absolut ingen kan ha samma ..o d e nog d bästa för tatuering för mig e både konst men mycket krälek o betydelse i ... har nog bara 2 st av 20st på min kropp som inte står för nått... resterande har stoor betydelse för mig... så d e  bra :D 
har ni sett nått vackrare än Kat Von D kropp lr  helt otroligt vad tatueringar kan göra mycket!



va ska ni hitta på en dag som denna???
nu ska ja sj ta o kolla på ett avsnitt av vampire.d sen blire damsuga, duscha, o plcoka lite där nere.. kanske passar på o slänga in en tvätt me :) om ja orkar.. ja ja chipp chopp så länge .. bilder kommer sen under dan om ja lyckas få några fina bilder :))  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0