LISTA :D

hej där....
är sjukt nervös varför säger ja inte ... d märker ni vart efter ;) men lite ont i magen har ja alla fall d e en sak som e säkert...

sen måste ja bara skriva att alla mina tankar går nu t min älskade underbara fina morfar o farmor som inte har d så bra just nu... önska ja kunde hälsa på er ..men så fort ja själv blir frisk så kommer ja :) älskar er båda!

nu t nått annat! 


 nu e min lista klar dessa saker kommer d att skrivas om d närmaste 30 dagarna.. plus så kommer ju självklart lite om vardan att ploppa in :))


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina barn
Dag 05 – Vänner
Dag 06 – Mina graviditeter
Dag 07 – Mina förlossningsberättelser
Dag 08 – Mina beroenden
Dag 09 – Mina Favorit serier
Dag 10 – Musik
Dag 11 – Detta saknar ja
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Kläder
Dag 14 – Intressen
Dag 15 – Älsklings maträtter
Dag 16 – Favorit semester
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Mina högsta drömmar
Dag 20 – Tatueringar
Dag 21 – Mina rädslor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att gråta
Dag 24 – Det här får mig att må bättre
Dag 25 – Vad är kärlek
Dag 26 – Så här vill ja uppvaktas
Dag 27 – Dessa länder vill ja besöka 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mitt förflutna
Dag 30 –  Mitt liv idag

japps d va d :)) vet inte om ja börjar idag lr imorn me listan d märker ni hehehe :P

just nu måste ja alla fall styra lite här hemma innan d e dags o hämta lilleman ... dessa 3 timmar springer iväg me mega fart så typiskt... höres o synes senare :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0