sjukis :(

just nu e ja hemma på min rast o lilleman somna för ett tag sen  ..cristo ligger på soffan brevid o jonte sitter o spelar efter massa lek ute.. o ja tar d LUUUUNGT!!! min stackars antonie skulle ju börja inskolning imorn men d blir o ringa dagis o säga att han inte kommer för när ja kom hem va han så grinig o kändes varm o ja tog tempern på han o när den gick över 38,1 så tog ja bort den för han hatar o ta tempern stackars o febern visa sig snabbt så i me panodil o så fick ja han o sova ..o näsan har börjat rinna me ...undrar om d e tänder igen lr om d e nån förkylning på g ??? d märks snart ...

idag när ja kom hem så möts av av en underbar jonathan som hade gjort ett paket t mig o även skrivit en lapp.
för länge sen så fick vi en höna som va fylld me godis (d va påsk) ahha alla fall den råkade han tydligen tappa i golvet nån gång o ja sa att d gör inget vi köper en ny höna nästa påsk ahha men idaghar han så letat upp hönan limmat ihopp den o målat den lite som han vill hahah o lappen löd : förLÅT för Ja Tog söNDer DiN HÖNA Ja måla och LiMA De va PHILOfix.              hahahahhaa herre gud så gullit o slagit in den hade han me gjort i papper o svart sån jobbtejp då kan man lova att hjärtat bankar hårt av lycka när man har en sån son som kommer me paket till en haha ja som trodde den va släng men då har han gömt den o väntat på o köpa nytt lim för o sedan laga den till mig ..kan man bli mer underbar lr :))


måste dra chipp chopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0