party lr inte

hej o hå befinner mig just nu på jobbet men har inte börjat än d e några min kvar så ja passar på o slänger in ett inlägg för d hann ja inte me igår, förutom smsbilden hahah ja grabbarna gjorde av me en mojito flaska MIN dock men dom d gör inget ja e inte den som springer ute o festar var o varannan helg ändå så när ja skulle dricka den annars d vet ja inte ahahha så d gör inget :) den bjuder ja på :P sen fick dom i sig en hel kaptin morgan oxå o lite öl på d ..skulle ja shota så mycket som dom gjorde skulle ja förmodligen inte kunna stå på mina ben ..men men vet inte om dom hade rolig men dom kom lite tidigare hem än va ja trodde ..o sj hade ja haft en helvetes natt då antonie vakna o vakna o vällingen tog slut så d blev mycket gråt.. typiskt killar o aldrig säga till när dom tar d sista o så upptäcker man d lite väl sent o då e d som sagt försent ..så idag fick cristo order om att gå o handla välling så vi slipper såna nätter igen ..o imorse när kl ringde vid halv 6 så konstigt nog så va ja inte trött äääääh????? har jobbat ihjäl mig dessa dagar o varje dag när ja e hemma så e ja heeelt slut o lika så när kl ringer på morronen ..men idag va d som om ingenting konstigt d där ...

som sagt jobba idag t tolv sen hem ett tag o sedan börja jobba 16 igen :( får passa på o vila o umgås me barnen en stund :))

nä nu ser ja att kl har tickat på o plikten kallar.. men ha en bra dag så höres vi chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0