D ni ser just nu fick ja från min smarta b...

100820102672 (MMS)

D ni ser just nu fick ja från min smarta bror ha ha inte för att d va han som kom på d men ja fick d från han alla fall . D e en geting fångare mycket mycket bra ! Dom e så dumma dom små elaka getingarna att dom kan ta sig in men kan inte ta sig ut o just nu ligger d 2 st i . Måste ha d då ja e allergisk mot getingar o jonte blev stucken o e livrädd nu för dom. O så har vi ju lilla antonie som dom flyger runt hela tiden rätt otäckt ! O i år e d nog den värsta geting skalan på länge dom e verkligen över allt . Men inte längre nu kommer dom krypa ner i den goda läsken o fastna där o för mig får dom gärna stanna där i istället för o sticka mig lr barnen :) ha en bra kväll hej o hå chip chop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0