besöök igen :)

idag kom mamma o billy förbi me lite saker som dom handlat t oss på båten :)) tack tack !o även regn kläderna t antonie hahahaha hjälp säger ja d e bara o lämna t baka d bara byxorna va längre en hela hans lilla kropp så d blev inte ens o prova! så nu blire lite små panik o försöka hitta bara en regn jacka.
jonte fick en fotbollsdress o lite små saker :) o han va nöjd!

sen kom även syster sofia, andres o 2 kompisar t dom ..o dom ska stanna här hos oss i helgen så d blir mys ..dock inte allt för mycket för mig då ja jobbar hela helgen :( o nu e grabbarna på bio , sofia+kompis ute o tar sig en drink lr två :) antonie sover o jonte ligger o kollar på film .. själv hamna ja här ..men har suttit o glott på gammla 90210 ahahha my god så dom såg ut o vikka kläder ..vissa e ju super modernt nu asg :))

nää nu kommer snart min  förgiftningsvän (rökchompis)  o tar en sista gift pinne o sen blire sängen för min del för imorn börjar ja kvart i sju igen ... o gissa vad ja ska åka t jobbet hahahahhahahahhahaha MOPPE asg! om d inte regnar för då åker ja bil me billy :D så håll för fan tummarna för att d regnar imorn ASG ;)

ha en fin fredag kväll d ska ja ha i min sköna säng .. GODNATT PÅ ER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0