Torsdag!

hopp glad påsk på er alla idag blire o låsa dörrarna dra ner alla persienner o låssas o inte va hemma :P ahhhaha nää skoja bara :P får se hur många påsk kärringar som ringer på dörren idag:)

nu har ja äntligen kollat på tre av mina serier medans lilleman sover dom andra får ja vänta me tills cristo e hemma från jobbet o barnen sover, nu fåre bli o gå ner o sätta på en tvätt tänkte ja ! d tar aldrig slut :(

idag e d jontes sista skol dag sen har han påsk lov o efter lovet e han ledig yttligare 1 vecka då han åker t spanien me min mamma+familj :)

nä nu måste ja skynda på innan lilleman vaknar tänkte fota lite saker som ska säljas me som tex spindelmannen saker matta,säck,lampa,gardiner osv o även gåstol o en massa annat gud ja hatar allt jobb innan men när d väl blir sålt e d roligare :D

höres sen dapuss på er alla :)

Kommentarer
Postat av: mina

haha va nej den e bra! Jag tycker om de mesta så :) haha

2010-04-01 @ 17:29:45
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0