tandläkaren!

idag har dagen vart full rulle ... först t dagis , kom hem börja städa för d såg ut som en bomb slagit ner efter vår hemkomst från sthlm, sen hämta lilleman, hem o byta kläder på han, ner till stan byta en leksak från hans kalas (han hade en sedan tidigare) även ett par jeans short som vi fick i stl 92 som han typ drunknar i o kommer inte kunna ha denna sommar o dom kommer heller inte passa t nästa sommar så d fick bli o byta t en mindre stl :) sen droppa av plutten t min mamma som va på stan, ner fort t tandläkaren där ja plågades av borttagning av tandsten i en timma. fyfan va hemskt tårarna bara rann av smärta  o nu under kvällen  har ja fått ta värktabletter för d slutar inte pulsera! känner att ja skulle vilja få en fet käft smäll på andra sidan av munnen så smärtan jämnar ut sig lite ;) men nästa gång ska ja få bedövning ! efter tandis va d o skynda sig ner t stan o hämta upp lilleman , mot bussen,  till hc för o handla lite, hem för o ge lillen mat, börja själv me maten men kom på att ja missa hälften i affären, så på me kläder bort t netto där ja handla resten o passa även på o möta upp cristo, hem tog antonie medans cristo gjorde resten, åt, fixa me tvätten ,kom upp satte på ett bad o nu hamna ja här,,,ska skriva klart sen njuta av mitt bad sen blire verkligen sängen för min del e helt slut känner ja!

hoppas ni har haft en fin dag  i solen :)

nu BAAAAADAAAA!!!!

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mina

haha jag läste tom ditt inlägg me rekord fart haha de lät så stressigt... du fattar va jag menar va? haha

2010-04-27 @ 21:18:19
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0