jessie <3

imorn kommer min älskade lillasyster jessie t mig o ska stanna hela veckan! älskar o ha henne här.. maria-jose me men hon e stora tjejen nu o har inte tid me sin stora syster :P o d får man väl respektera lite ehehe men vill ju att hon me ska komma ..men får ha na här i helgen som kommer en stund alla fall för då kommer resten av familje poblete gonzalez hit :) för o fira antonie.

imorn blire även kalas ja ska fira lilla kusin tjejan Moa som fyller år o jonte ska fira sin kompis på busfabriken som oxå fyller år :)

idag har dagen vart lite upp o ner .. antonie e helt klart bättre om man jämför mot natten innan.. men han e rosslig i bröstet o näsan rinner så vi får se hur denna natt blir.. nu ligger han i sängen o har precis somnat.. så efter detta inlägg blire nog sängen för min del me då ja intefick så mycket sömn natten som va..  ja e verkligen super trött så kommer sova såååå skönt!

cristos familj kom idag o just nu tittar alla på film ..själv har ja redan sett filmen o ja tyckerden e skit tråkig men cristo älskar den... men ja klarar inte av skådisen i den filmen o d e nog mycket d som gör att filmen blir för mycket för min del. så ja snodde datan o satte mig i sovrummet... imorn åker dom t baka t sthlm igen.. trist attdom bara kunde stanna en dag..

jonte va ute nästan ute hela dan idag.. o när han inte orka mer så ringde han o tala om att han gått t sin farmor.. där hämta ja även upp han vid ca åtta ..d va ett tag sen ja va där inne o hälsa på dom så jontes farmor bjöd in mig så d blev lite prat me faster nina o farbror tomas o hans tjej som va där. igår ringde även jontes stora faster  som vi kallar henne heheh den vuxna me barn :) här o hälsa på från sthlm hann dock inte träffa henne o barnen :( får ta d nästagång helt enkelt.  jonte älskar när båda fastrarna kommer t norrköping o hälsar på.. så han har haft en super bra dag :) kvällen sluta dock inte lika bra men d e inget ja kommer skriva mer om här på bloggen.

så annars da??? längtar förfärligt mycket tills imorn då min gullunge jessie kommer :) ska ta hand om henne så mycket :))) sen tänkte ja gömma henne nästa södag så hon kan bosätta sig här :P om bara pappa o cynthia kunde gå me på d!

nä nu e ja så trött att ja inte vet va ja ska skriva mer.. men höres gör vi imorn :))

hej o hå o håll tummarna för mig så ja får en bra natt me god sömn o vackra underbara drömmar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0