Tragiskt!!!!!!!!!!!

ja hur ska man börja detta blogginlägg utan att d ska bli allt för fel ja kommer nog helt enkelt bara öppna mitt hjärta o skriva precis va ja känner just nu! o ja finner ett ord ILSKA!.. ja lär väl få ett antal påhopp nu lr åtminstonde onda blickar både här o där ute.. men vet ni JA STRUNTAR I DET !
Ämnet i detta blogg inlägg kommer handla om alla så kallade "icke pundare"  ja blir så trött på alla som skyller på staten o socialen o sin uppväxt alltså kom igen ´d finns många många fler än er som har haft d tio ggn värre men inte stoppat en nål lr en massa tabletter i sig... d e fruktansvärt tragiskt att att d e så många här i lilla norrköping som går o tar överdoser så många att d till o me kommer på special nyheter p tv helt sjukt o ´där sitter ni alla människor som inte har brytt sig ett skit om dom innan o nu när dom inte längre finns i livet så ska ni låssas bry er så e ta mej fan tragiskt att ni ens kan leva me d själva... pinsamma e ni!!!! o hur har ni mage o tyck á synd om dessa människor som har valt ett sådant liv??  seriöst finns väl ingen på denna jord som tvingat i dom piller o lr en spruta lr va d nu än handlar om d e helt deras egna val dom enda ja lider me i såna fall e deras familjer osm har fått se hur ens barn går ner sig så kraftigt i skiten o se hur dom sakta ger sig en säker död.. o inte kunna göra nått åt saken.. d e tragiskt riktigt synd e d om dessa familjer. ó ni människor som kallar dom för vänner seriöst ja skulle inte kunna kalla en spn människa för en vän.. för d ända dom gör när dom tar livet av sig är att tänka på sig själv o ingen annan .. inte på sina barn som dom satt t värdlen inte på deras föräldrar som funnits där i vått o tort o inte på sina vänner som sitter där o fäller sina tårar o fortsätter knarka istället för o komma t baka på jorden o få sig en tankeställare att nästa gång e d ja som ligger i kistan! för fan människor kom igen ja förstår inte vilken jävla dubbelmoral man kan ha o dessutom sitter o skyller på staten va fan helt sjukt att d får gå så långt d e väl för fan staten som satt er på ett behandlingshem som ni själva sabbar o hånar när ni tar in knark i hemmet.. o som ni även hånar för att blåsa o ni kostar staten så mycket pengar hallåååå ta vara på den chansen istället lr ge den till nån som vill ha den... 
o börja ta vara på erat liv för snart e d slut .. ja har mina åsikter o d kan ingen ta ifårn mig.. o varför ja har dessa åsikter vet mina nära o kära.. ja har fått gå igenom d värsta man nog kan göra när d gäller ens egna barn men d få väl inte mig o börja knarka utan tvärt om ja vill finnas där ännu mer o för alltid o bara visa att ja inte kommer att svika o försvinna utan alltid finnas vid ens sida!

nu måste ja avsluta för ja ska ta hand om min underbara lilla skatt antonie o sen ska ja hämta min stora underbara vackra skatt jonathan i skolan o bara älska dom så mycket o visa dom så mycket kärlek för e d nån i denna värld som förtjänar ens känslor så e d fan emej barnen o ens familj o inga pundare som tar tar slut på sig själva me en massa vidrigt gift. ja blir riktigt äcklad utav er patetiska människor ! hata mig hur mycket ni vill ´för detta men e d nån ja står upp för så e d min son som förlora sin så kallade pappa just på grund av äckliga smuttsiga droger!

ush på er människor som har mage o beblanda er me sånt skit istället för o älska o finnas där för era barn! enligt mig så förtjänar ni inte ens att leva!

Kommentarer
Postat av: feliciasmamma

du har ju helt rätt

2009-10-22 @ 12:52:26
URL: http://mammagia.blogspot,com
Postat av: Jenny

Jag håller helt och hållet med dig! Bra skrivet.

2009-10-22 @ 14:18:13
Postat av: Anonym

Fan vad bra sagt!!! Tack för det inlägget. Det har jag väntat på! Kramar till dig och din familj

2009-10-22 @ 20:08:00
Postat av: Pega

Hej camilla!!

Du har helt rätt i det du skriver..

Jag själv trillade dit hårt och varit iväg på behandling för många år och för 4 år sen ryckte jag mig upp och insåg hur illa jag gjorde mina nära vänner och dem som älskade mig.

Jag skyllde allt på staten men idag inser jag ..allt som skedde var mitt val,mina misstag och mina problem.Man kan aldrig skylla på myndigheter..

Dem är människor också och dem kan inte behandla en..



Jag insåg efter alla olika hem soc placerade mig att INGET HJÄLPER..den som kan hjälpa mig är JAG själv och INGEN annan..



Jag hört att folk skyller på staten..Men dem som skyller ifrån sig kan stoppa något i sig och DÖ..för dem vet fan inte vilket helvete jobb soc har och andra har..Ingen kan hjälpa en människa som inte vill bli hjälpt..



Bra skrivet och jag håller med dig till 100%..



kram

2009-11-16 @ 12:47:10
URL: http://peggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0