stan!

hej! sitter just nu o äter me jonte som sitter o glor på disney..antonie sover fortfarande o i natt vill ja lova att sömnen har v arit super bra om man jämför me andra nätter han har bara vaknat en gång o velat ha flaska så sköööönt vist sen fick man ju vakna för o stoppa in nappen o så men man behövde alla fall inte gå upp... underbart o ja vakna helle rinte av cristos kl vid 4 gud så skönt.,., synd bara att min egna kl ringde vid sju! när ja kom upp så satt jonte i soffan o kolla tv o han hade ja inte heller vaknat av ..så morronen har hitills flytit på bra...perfekt då ja ska in t stan t kl 10. en utav mina gammla nära vänner ringde mig igår har inte träffats sen ja va gravid. så idag blire o åka o träffa Linda o hennes lilla troll unge :) efter d ska ja o mamma åka t jysk o hämta ut mellanskillnade på soffan då d inte funka sist men sen prata ja me killen som s¨lde sakerna o han prata me chefen o då d hade blivit ett missförstånd mellan oss ang tiderna så fick ja rätt tack gode gud d handlar ändå om 1500 som vi får t baka o d kan man ju göra rätt mycket meom man säger så!

nej nu måste ja äta färdigt innan lilla plutten min vaknar o ska ha gröt! höres senare så ska ja även försöka ladda upp bilderna som ja försökte få upp igår ..

en bild på mina underbara guldklimpar bara :)


siii juuuu läääätääär ääliiigäättääär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0