Söndag!

hopp så sitter man här nu da o tänker o tänker !
va ska man skriva om idag ehhe blev utmanad av gia men orkar faktiskt inte ta den utmaningen just nu rätt stopp i huvvet på mig!
hade nyss ett långt samtal me min stora grabb då dumheter dyker upp titt som tätt när man e 9 år..
lillen ligger här brevid mig o försöker o sova men hittar inte riktigt ron t d...han e nog lite överträtt skulle ja tro!
mannen i huset e på jobbet... o kommer hem i kväll :(
va ska man hitta på da? nån som har lite råd om va man kan hitta på hemma hehe ja håller redan på o tvättar... damsuga hemmet igår... har plockat iordning redan på allt som legat framme o sorterat lite kläder.. så va mer kan man hitta på?? kanske skulle ta en sväng t affären o köpa jäst o baka lite bröd kankse ???
nått måste ja se till o göra blir ju knäpp av o bara sitta o glo!!!!
'
nu ska ja alla fall få lilleman o sova så man åtminstonde kan hoppa in i en dusch!


hörs sen da !! JUST D E D NÅN SOM LÄSER MIN BLOGG O VET HUR MAN KAN FÅ FRAM STATESTIK KL PÅ SIN BLOGGPROFIL???????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0