vaccinerad o ensam :(

tjänna! så hamna man här i datan då på sin kära lilla blogg! cristo jobbar antonie sover jonte e på disco IGEN men denna gång på fristidsgården :) o ja sitter här o tycker synd om mig sj :P

har precis gjort klart tårterna till lilla alinas dop imorn . d blev två st en jätte rosa o en lite vitrosa :)) dock blev inte den jätte rosa allt för vacker då grädden ville smälta i värmen ja har 30 g varmt i mitt kök för tillfället ska nog ta o öppna köksdörren lite medans inga barn e uppe o styr så man kan få lite frisk luft! men som sagt d e ju smaken som e huvudsaken lixom :D

idag va ja me min stora grabb jonathan o min stora syster jenny o tog sprutan mot dessa griserier :P o då ja har grabben i riskgrupp så måste vi va t baka igen om 3 veckor istället för 8v o ta dos nr 2  men d e helt okej d kändes ju inte ett skit kan ja säga knappt så sticket kändes jonte va sååååå nervös han hatar spruor o liknande o viste inte vart han skulle ta vägen o sen fick han räkna t 10 o så tog dom bort sprutan o han satt kvar o fatta ingenting o fråga men vadå e d redan klart o såg ut som ett riktigt frågetecken så lite kändes d !!!!  nu på kvällen känns d att man fått nått i sig så fort antonie nuddar min arm så börjar d pulsera hoppas d inte blir värre ...d e ju den störta bivärkningen i denna spruta d e ju värken i armen som kommer i efterhand men d ska vi nog klara av :)))

nu ska ja göra en påse popcorn o dricka cola zero o vänta på att idol ska börja chipp chopp alla glada :))

ha en trevlig fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0