vaccin, sjukisar, serier.

Halloj!

idag skulle vi ha åkt t sjukan igentligen för o vaccinera oss mot influensan då mina stora grabb jonathan e i riskgruppen så d blir o vaccinera oss skulle aldrig kunna förlåta mig själv om ja viste om d o inte vaccinera mig mot skiten o sedan drar hem d t han nej nej d e alllderles för många barn som dött som inte fått vaccin o vart i riskgrupp! men ikväll e båda ja o jonte sjuka o känner oss inte bra alls så d blir o åka upp på fredag så cristo me får ta!

som sagt vi e sjuka här hemma igår hann bara jonte komma t skolan så ringde dom hem o sa att han inte va bra så han fick komma hem så nu e vi tre sjukisar här hemma. fattas bara tt cristo ska bli dålig haha han sitter här brevid mig i soffan o sover sittandes o snarkar loss asg!!!!! jonte e på nerevåningen o pysslar me sina warhammer o antonie springer runt i gåstolen o gör buuuuuuuuuuuuus hjälp vikken busunge han har blivit tiden går sjukt fort..nyss va han en liten plutt som bara låg i ens armar o inte sa att ljud.. nu springer han omkring o skriker o har en massa ljud för sig o drar i växterna o hoppar i gardinerna o ska dra ner alla högttalare osv! o när ja säger ajaj så tittar han på mi som om ja vore dum o sen skäller han t baka hahaha sjukt söt

alla fall idag kom one tree hill oxå yeeees men ska faktiskt glo på d imorn då mina andra två serier kommer beverlyhills o melrose place  cristo ska jobba från 06.00-20.15 så d blir o se serier imorn när lilleman sover o storagrabben hittar på nått!

denna vecka känns lite stressig speciellt när man inte känner sig riktigt bra! imorn beroende på hur ja o barnen mår så måste ja fixa två paket som ska lämnas på lördag  kommer att skriva om d i ett senare tillfälle sen så ska ja hjälpa en kompis o göra en stooooor chilensk tårta t hennes dotters dop så på torsdag blire o träffaupp henne o köpa d som behövs. o fredag blire sjukan o vaccinera sig o sen baka tårta hahahah 

my god ja dör av garv här!! detta inlägg har tagit ett bra tag o cristo har hunnit vakna o jonte satt sig i ett bad o antonie sitter nu i hopp gungan o hoppar sönder sig o det ser sååå himla roligt ut ahhahahahhahahha 

ska springa o hämta min mobil nu o filma lite asg!

chipp chopp 




Kommentarer
Postat av: mina

åhhh tycker han om den nu :D hihi

2009-11-03 @ 20:19:36
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej vilken fin blogg :)

kolla gärna in min , bloglovin ?

ha en bra kväll !

2009-11-03 @ 22:08:50
URL: http://thomasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0