tur i oturen!

otur att ja ej fixa barnvakt men tur ändå att ja ej gick t hc då d tydligen hade varit smockat me folk man kunde tydligen inte ens ta sig fram via rulltrappan då kan ja tänka mig hur mycket folk som va där... så lite tur i oturen måste ja säga ! ja fick nöja mig me ne snabb promenad t netto för o handla d viktigaste! imorn får ja ta en  tur t hc men känner på mig att d kommer va typ lika mycket folk ändå d e ju löning! ja vi får se hur d ser ut imorn hehe!

kom hem gav barnen mat o satte dom i ett bad :)


o efter badet blev d lite bus o mys
   

sen blev d hjälp av strorebror att fixa me blöjan tur att ja har min stora kille ;)



hopp ska man hitta på da finns absolut inte ett skit o se på tv.. o ingen serie o ladda ner heller :( alla tog paus denna vecka buuhuuuu! o sova kan ja ju inte göra fast ja skulle vilja... min kära son vakna o e helt pigg ja förstår inte vart dom får all energi ifrån! tror ja ska ta o slå på en film som ja har på datan men har igentligen ingen lust o se på den själv :(

ja funderar kraftigt på o raka av mig mitt hår hahaha antonie har blivit besatt av mitt hår. han verkar tro d e nån typ av snuttis sött men hjälp va ont! i natt vakna ja av att han drog tag i håret på mig o han släppte inte förns ja vände mig mot han gud hahaha ! nått ja upptäckt me att han kryper hur bra som helst nu men ja vågar ju inte släppa ner han i golvet då han rätt va d e bara nockar golvet jätte otäckt ... men d kommer väl hehe

 


o sen vet alla som känner min lilla plutt att han e en riktig hoppbebis haha precis som hans storebror va som liten me _:) alla fall så har ju inte gått i sin gåstol utan hoppat sig fram ser hur kul ut som helst men nu har han från ingenstans börjat råååkuuuta i den ja o criso stog o garva ihjäl oss idag då han jaga mig o sprang mot mig vart ja än gick ser såååå roligt ut haha


imorn får jonte äntligen gå t baka t skolan han vas hemma i 2 dar igen :( men han känner sig mycket bättre nu ! o så fick vi veta att han få gå på frita 8 timmar i veckan o han blev ööööverlyckjlig när ja berätta d...hans bästa vänner e ju på frita efter skolan så nu får han va där me 2 ´timmar varje dag efter att skolan slutat förutom måndag så vi får väl se hur d går :)


chipp chopp så länge !


Kommentarer
Postat av: MammaG

hejsan hur mår ni kram

2009-11-25 @ 17:08:17
URL: http://mami-g.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0