måndag



idag va ja förbi min granne som bjöd mig på lunch d va suuuper trevligt :) o gott!!! satt o tjattra i ett bra tag me en massa småttingar me en miljon frågor ahha så söööta!

sen va d o gå hem o ge lilleman mat fixa mat t att cristo kom hem från jobbet o jonte från skolan :)

en sak som hände idag va att när ja stog o hängde tvätt o ja trodde jonte sov så kom han upp o grät o va så lessen o ja fråga va d va... o han svara mig att han vill inte va bombare (dom har en teater på skolan där d handlar om krig o fred mellan olika länder osv.. o han e en bombare o han har tidigare frågat om han får byta till o va en hippie o va på freds sidan men d fick han ej) så alla fall han va kvar på bombar sidan o ikväll tog d så hårt på han o han har då legat o tänkt så länge på d o han sa t mig att han ville inte va d då d faktiskt händer i världen på rikgti o han vill inte va en sån hemsk människa inte ens på låssas ..o ja tyckte så synd om han... så imorn blire o ringa skolan o fråga om han får skippa d hela... för detta skulle ju va en rolig upplevelse men d blev bara helt fel för han stackars... o + att han mår super dåligt över att vi redan köpt biljetter men ja sa att d gör ju inget o vi ska kolla ändå... men han skulle tänka på d tills imorn o så ska ja ringa skolan o prata me dom !

annars har dagen vart okej lilleman har haft feber på kvällen men d e tänder som spökar !

n'j nu ska ja ta o kolla klart på ph sen lägga mig o soooova!

go natt så länge

Kommentarer
Postat av: mina

nae men gud stackaren!! hoppas de löser sej o att han kanske får göra nåt annat :) men du ska ju va glad att han tnker på de sättet han gör iaf o han e så smart för o va 9 när de gäller sånna saker asså! pöss o kram

2009-11-30 @ 23:16:12
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: M

Verkar som du har en klok liten son =)

2009-12-01 @ 07:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0