seeeg!

Så va d väll o barnen sover för länge sen o en annan sittei soffan o känner sig som en zombie lr nått e så trött man borde verkligen sova men man vill ju hinna titta på alla bloggar o alla andra saker som ligger i favoritlistan på tjugoelva meter ahghaha :)

idag har dagen kännts väldigt lång .. men lilleman har haft feber o e fortfarande så förkyld önska man kunde hjälpa han mer men tyvärr e d inte så lätt :( bara hoppas han blir bra snart ..han har ju vart förkyld så länge nu..typist denna årstid som man bara spyyyr på ...så mörkt o kallt o alla verligne alla e förkylda o nu väntare ja bara in magsjuka blöääääääääääääääääääääääääää verligen hatar o spy råkar alltid ut för den skiten varje år.. d bara går runt runt i familjen när den ena blir bra så blir den andra dålig o så kan d hålla på ett tag ush !

imorn måste ja se till o få skittv kastad den funkar ju inte! fick en tv från mins syrras kille lr a nån släktning t han o skiten vill inte funka blir galen så den ska ut från mitt sovrum!

näähä nu ska ja nog avsluta d hela o slänga mig i sängen e heeeelt slut o ja stinker alsolsprit hahaha hare fått order från syster att dränka mig i d t måndag då ja ska träffa farbror doktor!


ja o en sak till ..till alla som har läst min blogg om vaccinet o har åsikter om d INGA PROBLEM ja har juäven mina o d va absolut inte min mening att få andra o känna sig träffade för att ni har andra åsikter än va ja har ABSOLUT INTE! kände bara tt ja oxå som alla andra som skriver om detta behövde skriva va ja anser om allt o inte kan man tycka lika om allt o skulle alla d så skulle d va en väääldigt trist värld :P men alla fall sorry om vissa tog åt sig på fel sätt d va alla fall inte syftet me mitt inlägg :) bara inre tankar o känslor ..inte ens min pappa tycker att ja gjorde rätt val men som sagt d e ju lixom ens eget val om va man ska tro tycka o tänka om d hela o även göra . ville bara få d skrivet chipp chopp

go natt o dröm sött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0