idol

fy*ääääään tror nog d va första ggn i svergies historia som ja tjöt på idol haha inte sån fjortis tjut men d va ju så soooorligt ! ville inte att nån av dom skulle åka ut ville att bajs eddie kunde åka ut han kan ju inte sjunga !

ja måste bara berätta en sak som slog mig nu ... igår när ja lämna jonte på discot så e d några ungdommar som står o skriker k*k sugare till varandra o en massa andra fula ord... o då säger jonte ... mamma ja vill aldrig bli som dom! o mitt svar blev .. nej snälla jonathan blir aldrig som dom.. o han säger då t mig... nej mamma för du har uppfostrat mig tillräckligt bra ... tror ni mitt hjärta smälte lr alltså vilken 9 åring säger en sån sak ...ja höll på o börja tjuta för ja blev så glad att han sa en sån sak att d kom från hans mun en sån vuxen kommentar ! så fin min prins!

o så måste ja berätta nått helt annat ahaha en rolig sak lr d lät as kul när man va där i den stunden ! ja o kevin på 4 år står o pratar om tomten o ja talar om för kevin att tomten kommer varje dag en sväng o tittar i barnens fönster för o se om dom skönter sig... ja sa att tomten kan se oss men vi kan inte se han bara på julafton! o då säger han till mig  NEJ CAMILLA FÖR TOMTEN HAR EN STOOOR STOOOR TV SOM HAN KAN SE ALLA BARNEN I HELA VÄRLDEN HAN KAN TILL O ME SE MIN MORMOR ! o då fråga ja a men har mormor vart snäll da? o han svara nått as kul men fan ja kommer inte på va han sa nu ... måste fråga mina imorn för ja berätta för henne när d hände!


nej nu ska ja sova god natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Jasså! Va tufft :-)

Vilken tid då?! ;-) Nova kom 13:36

Vilken fin pojke du har som svarade dig så!

Det där med Eddie har vi delade meningar om,han hadfe åkt hade jag gråtit.. :-P

Men tror han åker härnäst,jag håller på Tove tror jag :-)

2009-11-07 @ 09:03:36
URL: http://miliannova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0