halojsan!

idag har d blivit lite av varje måste ja säga :) vakna efter en tuuung o lååång natt me en liten grinig antonie alla fall börja styra lite här hemma... laga mat t herren i huset som skulle iväg o jobba... sen fick ja ryck o göra om i sovrummet nu när tv äntligne e borta ..vart myyycket myyycket bättre o känns tio ggn större nörjd måste ja säga! nu fattas bara julstjärnan i fönstret :P d va ett jävla tjat på mig om julpynt hahahahaha men kan inte rå för d ...d e ju bara för myyysit! o ja kom fram till att ja har en anledning till o börja julpynta redan på fredag :D får ju besök från sthlm då så på söndag har ja lixom inte tid me sånt :P hahaha så på fredag när jonte gått t skolan så blire o sätta fart me allt :)) så städningen har redan satt igång här hemma :))

oooh ja som ville t hc har ingen barnvakt :(( frågan e om man ens kommer in me vagn får se hur d blir !

nej nu ska ja fixa iordning mig utifall ja bestämmer mig för o dra dit !

skriver ikväll när ja har tråkigt o barnen sover o mannen jobbar :(

chipop chopp

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med dig! Det är läskigt när dom dunstar i golvet! Nova sätter sig själv så kan ju inte göra så mkt,hon vill sitta hela tiden men så råkar hon luta sig lite mkt bak och ramla :-P

Dom lär sig väl kanske.. :-)

Men dom kanske borde spara lite på sin hjärnceller i några år till ;-)

2009-11-24 @ 21:22:14
URL: http://miliannova.blogg.se/
Postat av: elin

naw, jätte söt blogg du har :) kolla gärna min

2009-11-24 @ 22:00:01
URL: http://eliinlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0