full rulle!!

idag börja dan me att gå upp me barnen fick faktiskt äta frukost me alli hoppa kändes nästan som helg heheh då cristo blev inringd så alla va vakna samtidigt imorse kl 7 :) sen gick cristo t jobbet o jonte t skolan så blev d bara ja o antonie kvar heheh vi passa på o dega sen ringde mamma o fråga om ja ville me henne o billy o handla lite o d blev ett ja så vi åkte lite överallt o äntligen fick ja 4 stjärnor hem att hänga i mitt kök / vardagsrum :))) direkt fårn handligen så blev d o stressa in t skolan för utvecklingsamtal d gick suuuuuuuuuuuuuuuuper bra o ja e såååå stolt över min grabb!  han e den bästa 9 åringen som finns verkligen!

sen alla fall blev d o gå hemmot cristo kom o hämta upp oss på skolan efter jobbet o väl hemma så blev d käk o degeri lr ja hoppa i ett vaaarmt o dkönt bad ! LOVE IT!!! sen va d cristos tur men han ville vila lite o d sluta me att han somna för natten... så kvällen blev tuff me två trötta pojkar hehehe men nu är både bara hoppas att antonie väljer o fortsätta o sova o inte bli pigg runt elva osm vanligt... för ja ska lägga mig nu e så trött efter denna dag o känner att ja behöver sömn då huvudvärken har satt igång bläääää så håll tummarna för mig da :P

imorn blire nog o dra en sväng t stan o handla lite julklappar då ja inte hann d idag .., sen blire nog hc o handla t helgen men får se om man pallar d imorn  hehehe

ja ja gonatt sverige ha en skön natt d ska ja försköa ha chipp chopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0