fredagsmyyyys

Halluuuu dääär!

missa visst i skriva igår ...o ja minns inte heller va ja gjorde upps hahahahahahha nääj vars när cristo börja jobba så gick ja o barnen t hc o åt mc d orkade verkligne inte stressa me mat! sen blev d o handla lite på willys men glömde typ mer än hälften... as always!

passar på o blogga nu då lilleman ligger i sängen o kämpar ihjäl sig för o inte somna hehehe o jonte o cristo spelar xbox sj har ja precis skurat lite golv.. o d luuuktar goooott!

idag kommer cristos familj hit min bäjb fyller ju år på söndag så när dom kommer så tänkte vi åka en sväng t hc o inhandla d som glömdes hehehe o ikväll blire taccos o en massa gott framför idol :D weeiiiii sen blire säkert nån film om ja känner familjen elorza rätt haha :) hoppas bara d blir nån bra film sist satte dom på nån sån hjältefilm ooh bara hatar såna filmer hahaha så ja gick o la mig men idag får vi se va som ska ses :)

nääj nu ska ja ta o fixa mig en macka ja e sviiin hungrig o d kommer nog ta ett bra tag innan dom e här för andres (cristos lillebror) sluta kl halv 4 idag så d får nog bli o käka lite mellis me grabbarna !

skriver kanske ikväll om tiden e på min sida :D chipp chopp

 


Kommentarer
Postat av: mukta

fin blogg

2009-11-27 @ 17:38:07
URL: http://muktas.blogg.se/
Postat av: mina

aa fyy såå otäckt verkligen! nae hoppas verkligen inte de händer nån av dom igen!



saknar verkligen dej me hur mycke som helst :( vi har de bra här så men de känns konstigt att inte kunna träffa er... saknar ju lilla glada charmtrollet antonie me o kevin pratar om jonte varje dag typ hehe han ville ringa idag men jag sa att han får ringa imån istället när cristos familj åkt hem för att ni säkert e upptagna o så!



ha de bäst! pöss o kjam min vän

2009-11-28 @ 23:24:44
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0