cristo 25 år :)

grattis t världens finaste sambo som fyller 25 år idag älskar diiiig sååå mycket du e min luuuliii för alltid!




så lite uppdatering av helgen da :)
igår lördag så blev d o gå en sväng t hc o inhandla lite gosaker t kalaset som vi hade för cristo me familjen sen kom alla hit runt kl 16.00 d va verkligen super trevligt cristos familj va me här från sthlm o kalaset sluta me att cristos pappa p bror satt o spela guitarr o barnen hoppa runt o dansa :) o kvällen bjöd på myycket skratt :) o cristo va super nöjd me allt han fick bla en ny telefon o presentkort me massage av mig o barnen + en massa annat roligt från alla andra :)

sen när alla åkt hem så tog ja o mamma en sväng t godisaffären o handla lite godis ...o ja o min mamma satt o prata i bilen om hur sugen man e på allt nät man står i godisaffären o när man kommer in i bilen igen o ska öppna påsen så finns d absolut inget i påsen som man e sugen på... o precis så blev d igår ! ja kom hem skulle öppna påsen o bara kände näää fyyyy o d sluta me att påsen stog orörd hahaha men men kommer väl nått tillfälle då man blir lite små sugen hhehe

idag söndag fyller ju min kära sambo år o d firades ju som sagt igår.. men idag kommer mamma t baka o firar lite till hahah fast me billy som blev tvungen o jobba igår stackars ! funderar pöå o ta en sväng t hc då d står en fotograf som stoppa mig igår o fråga om ja inte ville fota barnen men antonie låg o sov så ja funderar på o gå en sväng dit sen o fota dom t jul :)

just nu e svärmor o svärfar ute o går i skogen hahah hoppas dom kommer t baka :) lilleman sover o alla grabbar sitter o spelar wii där nere o ja hamna här... men d känns skönt o va lite själv d har verkligen varit konstant ljud o liv här i helgen hehehe så d blev super härligt me lite tystnad eheh o hjärnan bara få slappna av  me lite skrivande :))

funderar på om man ska va snabb i år o sätta upp julgranen :P e sååå sugen hHAHAHHAHAHA
får se om ja gör d i veckan me jonte när cristo jobbar ...d e alltid super kul i början för barnen sen slutar d me att man själv står o pyntar den hahhaa men d e bra då blir den som ja vill ha den :P hhahaha

ja ja nu ska ja gå o ta mig ett glas is kaffe o dega framför datan en stund tills lilleman vaknar!

ha en trevlig söndag o ja skriver mer ikväll om ja orkar :) ska även då försöka få upp lite bilder från kalaset :))  kram kram så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Mani

Ja! jag har alltid gillar snoop dogg :D fast iof så gillar jag alla rappare :D hälsa grattis till Cristo !

2009-11-29 @ 16:35:27
URL: http://memyselfmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0