barnkliniken!

Ja hopp så va man hemkommen fårn barnkliniken för ett tag sen har vart där sedan kl ca 21.20 så trött! jonte har vart jätte dålig verkligen o haft närmare 40 g feber o täppt i näsan o hallicunerat o även haft problem me sin astma o otäckt blodsprängda ögon alla fall så ja ringde 1177 o prata me dom o då han va i riskgrupp när han tog vaccinet så har han reagerat så kraftigt på vaccinet på den lilla lilla mängden av influensan så hon på 1177 sa att vilken tur att din son tog sprutan för me alla dessa sympton o reaktioner så skulle han bli tio gg värre om han skulle få den riktiga influensan vilken betyder något hemskt o vill inte ens tänka på d. så d va ändå ett litet uppvaknande att höra från henne hur allvarligt det verkligen e o speciellt för barn o människor som e i riskgrupp..  o vadå att d e så förstorat o d må blivit så försorat o bla bla bla men HALLÅ D E FÖR FAN INTERNETS FEL!!!!! om hur många läkare som helst i sverige tar sprutan så borde väl folk fatta att d inte e faaarligt utan tvärtom du riskerar att du lr dina barn inte blir så dåliga o dessutom minskar spridning av d ..sen gör ju alla självklart va dom känner för o alla har rätt t sina egna åsikter men detta e mina åsikter o mina tankar .. o va gäller alla skriverier om kvicksilver snälla nån vart man än går på¨nätet så står d nått om d o ja fråga läkaren senast idag om hur d igentligen ligger till ..till svar fick ja att den mängden som finns i dessa sprutor e ABSOLUT INGET FARLIGT FÖR NÅN!!!!!!!!!!!!!!! d e så liten mängd att d inte ens stannar kvar i din kropp o d e lika lite som d e i vanlig fisk!!!!man kanske ska sluta äta fisk nu me kan ju bli allvarligt skadad!!! lr INTE o d skulle aldrig blivit godkänt om d va så farligt. så folk borde faktiskt prata me läkare om lite infoi nnan dom går på allt .. samma sak va gäller skvallertidningar alla vet ju hur mycket skit d står men man borde kanske tro på allt lr hehehe alla fall va ja vill komma fram till e att folk pratar så dant om hur farlig denna spruta e osv men hur farlig e inte sjukdommen i sig dom ger ju ut GRATIS vaccin t hela sveriges befolkning då d e FARLIGT  att bli utsatt för denna influensa!  ja ja jaG vet alla fall att ja o min son har tagit den o cristo ska gå i veckan o d känns mycket tryggt efter va ja upplevt me min son dessa dagar o va ja fick konstaterat från läkare idag skulle förmodligen dö själv om ja förlora min son!
värst av allt under dagens gång va att jonte trodde ja va hans pappa o han fråga mig när ja skulle hämta dricka t han om mamma hade kommit hem :( hans pappa lever inte ens. så ja fråga men jonathan ser du inte vme ja e .. o då titta han på mig o sa jo du e väl min låssaspappa .. o ja börja nästan greåta för ja blev så rädd,,, o på sjukan när ja o läkare skulle ge han medecin så gav ja han hans älskligs festis kactus (gröndryck) o han tröck in sig mot väggen o fråga va ja höll på mig o fråga va ja hade lagt i hans dricka för den va grön.. o ja tala om att d e ju din festis o den e ju grön.. o han fråga då va ja hade tänkt o göra med honom.. riktigt otäckt o se sin son så förvirrad !
han fick dubbel dos av medecin o även dubbeldos på sin nya astma medecin som ska hämtas ut imorn ...  men nu sover han o hoppas han får sova lite mer inatt o lilleman oxå som hade vart så lessen här hemma hos sin pappa :( han börja gråta så mycket när han såg att ja kom in o när han kom t mig så blev han så lugn igen ehheh stackars liten ja lämnar inte han allt för ofta har lite svårt för d .. ja ja e väl en hönsmamma d va ja me jonte me men ja kan inte hjälpa d.. men ikväll hade ja inte mycket t val.  nej nu ska ja faktiskt försöka få mig lite sömn ja me ser att kl e vääldigt mycket.
ha en god natt me skön sömn alla som läser puss i påsk håll tummarna för en bra natt nu :)

krrraaaammmmmmiiiissss

Kommentarer
Postat av: Kim

Oj oj här kände man sig träffad! Allt jag läst om vaccinet. Men delade uppfattningar har man ju om allt ;)

2009-11-12 @ 15:22:40
URL: http://glasborgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0