Barnkliniken IGEN!

ja d känns nästan som att d börjar bli mitt andrahem ikväll blev d o åka in me lilleman antonie för han åkte på krupp o hade svårt o andas... så ringde 1177 mina bästa vänner nu för tiden o dom ringde barnkliniken direkt o ja fikc åka upp me han d tog ju sin lilla tid om man säger så ..men när d va klart så kom min kära mamma o hämta mig lillbrorsan va oxå me :) han fick i sig en dos av medecin där o fick även me oss en dos hem utifall han skulle få d jobbigt inatt oxå me andingen sen imorn blire o gå t apoteket o hämta ut flaskan på recept som dom skrev ut t han... lr d blir nog cristo som går så ja får vila en stund e verkligne helt slut.. ja o så undrar ni säkert varför ja sitter o bloggar om ja e så trött men ja måste underhålla mig me nått.. vågar inte somna när man vet att barnen har krupp d e ju jätte läskigt ...minns alltid när jonte hade d d va så otäckt fick alltid åka in me han t barnkliniken för o hjälpa han me hans anding o nu börjar d om igen inte kul alls! hoppas d inte blir en vana... men risken finns då både ja o jonte har astma.


Vill bara skriva lite t min mamma!
Tack för att du alltid finns där för oss ! vi kanske inte alltid visar lr säger hur tacksamma vi e men tro mig d betyder super duper mycket för oss du o billy e bäst ! tack för att du e en underbar mamma !!!!!  ÄLSKAR DIG MAMMSAN MIN  :D


nä nu blire lite ill under fötterna tack för d bäjbii puss

skriver nog imorn igen ha en trevlig fredag natt sov lite för mig me :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för den,det värmde kan jag lova,

Älskar dej/er oxå <3 Skönt att lilla Antonie blev bättre

2009-11-14 @ 11:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0