3 år 11 månader :)

Idag e d ingen vanlig dag för d e camilla o cristos fina dag hurra hurra :) vi firar alltså 3 år o 11 månader idag om en månad så e d 4 år sen vi blev ett par ... o d e 5 år sen vi hade vårt första samtal :) tiden bara springer ivöäg älskar han såååå mycket !!! han o ja för alltid :)) o ingen kan komma imellan oss för våran kärlek klarar allt ! upp o ner gångar har förekommit till o från men vi har klarat allt! Kärlek e för alltid! (e hos mamma så hitta bara gammla bilder hehe men den bjuder ja på :P)


Alla fall lite uppdatering av helgen!
sofia kom i fredags o d blev idol som vanligt :) mina kevin o nicole kom o titta på d me mig :) medans dom vänta in minas mamma från gbg. när d va slut så åkte dom hem... ja o sofia skulle igentligen gå t melissa o titta på hennes nya lägenhet o ta en fika men då cristo fick hoppa in o jobba så had eja ingenm som kunde va me jonte då han markera klart o tydligt att han inmte ville gå så ja stanna hemma ... o vem ringer på dörren då jo sofia andres o melissa :) d va trevligt.. sen skulle melissa bli upphämtad av jenka som kom me sin lilla plutt på bara 2 veckor oooooooooooh så liten nu har ja verkligen inte nån liten bebis längre han kändes som en jätte jämfört me han så liten helt sjukt va tiden går snabbt!

alla fall på lördag så planera vi sen långt innan att ja o barnen plus sofia andres o kevin skulle hitta på nått medan mina flytta men då d blev ändrat för dom o flytten skedde idag sön så följde mina o hennes mamma oxå me o d va kul vi drog o bowla efter d blev d en fika på mcd me barnen o mina o gänget åkte hem o fixa me packningen o ja o gänget åkte hem t varsit hem... efter ett tag kom mina o hennes mamma förbi en snabbis för o lämna kevin då han ville sova hos oss o d fick han ju självklart då han flytta t gbg idag ! sen åkte dom o nösta männsika kom sofia o andres tommy kom oxå (minas bror) o dom satt o drack öl o glodde medans ja o fofia bara typ halvsov va så sega men d va trevligt o ha syster yster på besök :)) för nu kommer ja inte se na förns d e jul igen :( idag kom mina o hämta upp kevin redan vid 9 på morronen då flytten skedde tidigt o stackars lilla kevin blev helt förtvivlad när hon kom han börja gråta o ville stanna o ville inte flytta t gbg stackars liten kan inte va lätt.. men d e ju för hans bästa vilket han nog uppskattar vid senare tid i livet :) o vem vet kanske kommer dom t baka för o stanna nån gång... man brukar ju säga en gång bott i norrköping så kommer man alltid t baka :P 

dagen han ja bara spenderat me familjen . har vart hemma hos min mamma hela dagen o e fortfarande kvar ! antonie ligger o sover på billy o jonte kollar tv me billy o andres så ja ska förbereda lillemans mat sen bege mig hemmåt t min underbara cristo som väntar in oss :) ska nog mysa extra mycket me han sen .. har inte söätt han på hela dan o ändå e d våran da heheh nej då men vi ska fira dne ordentligt nästa mmånad då vi firar 4 år :D

ja ja nu ska ja fixa allt innan herrn vaknar o blir förbannad :)

chipp chopp hoppas alla fått en bra helg min har alla fall vart super :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0