välkommen hem!

hallooooo!

sitter just nu hos min mamma o billy o vi har precis kollat på alla foton från deras resa :) gud va mysit dom har haft d.. o dom hade även 43 grader I SKUGGAN!!! fattar ni den lr.. dom berätta hur dom bara knalla rakt i vattnet o d tog inte ens emot ...vattnet va till o me varmt !
nu ska vi snart bege oss hemmåt imorn ska vi nog komma t baka hit då både billy o cristo ska jobba... då vill man ju inte sitta inne o glo.. o nu e äntligen jonte bra! han fick sova hela natten o han har inte varit varm på hela dan ´så skönt för han o mig me ...ja har ju fått va inne ja me lixom o sörvat han när han vart så sjuk!
idag fick vi även lite paket från familjen hihi ja fick ett par sköna flippisar i argentinasflagga typ,,, d va mitt önskemål o få ett par flipflop hehe dom som känner mig vet att ja älskar flipflop har väl typ alla färger man kan ha asg!
cristo fick en skit snygg tröja, jonte fick me en dööö snygg fox munkjacka den va super snygg verkligen o lilla antonie fick en adidas dress (shorts o tröja) jätte sött men lite för stort bara heheh ! fick även puma o nike strumpor, o jonte fick en spindelmannen parfym me hahaha men den tyckte han lukta citron !
'alla fall under tiden mamma höll på o packa upp så somna antonie på min arm o han väger ju lite om man säger så ..så då la ja i han i billys resväska me massa mjuka kläder i ahhaha o där låg han o sov ett bra tag asg :D

nääj nu ska ja dra mig från datan så vi kan åka hem ...
här kommer en ur gulli bild på min lilla prins när han sover skönt i resväskan ! försökte fota jonte me men han bara larvar sig hela tiden så man får ju aldrig ordentliga bilder på han... han e ingen linslus direkt... lillen har ju inte nått val direkt ahha



antonie sover skönt i resväskan!




där fick ni se lite mysiga bilder från turkiet!
nu tjatar dom hål i huvet på mig lr aa cristo gör d hahah så nu blire o åka hem puss o kram!


Kommentarer
Postat av: mani

sv; det är bra nu :) har bara varit irriterad o sur över ingenting ! haha , kan inte kontrollera mitt humör

2009-06-25 @ 21:53:51
URL: http://memyselfmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0