åker t gislaved!

tjeniiiis!!!

har idag bestämt mig för o åka t mina pappa i gislaved me barnen! cristo jobbar så mycket nu o mina drar t öland o alla andra typ jobbar ...så ja känner att ja inte har nån lust o sitta här hemma o glo o känna sig helt låst! o jonte blev så lyyycklig när ja sa att morfar ska komma o hämta upp oss o vi ska åka för o stanna ca 3 veckor... får se om ja pallar d ehhehe men ja vill inte va hemma i min ensamhet o jonte älskar o va hos min pappa.. för där e även mina små systrar som e me han hela tiden! ska bli skönt o få träffa alla har ju inte sätt dom sen antonie föddes!

så idag har vart STRESS STRESS STRESS! till tvättstugan för o tvätta upp lite kläder.. ja har tvättmaskin hemma men ingen tummlare...  (än) hehe o för o hinna få d o torka så va d bara för mig o springa t tvättstugan bläää sen blev d o packa allt fyfan säger ja.. undra hur allt ska få plats för min kusin carolin ska me följa me guuud o d e ju inte bara väskor d e vagn babysitter mm mm mm mm hahah hjälp pappa kommer svimma när han kommer att se min packning hhahamen men vill han ha oss där så länge så får han räkna me packning ja menar hallå ja åker ju me två barn den lilla skiter o spyr ner sig o dne stora lyckas alltid spilla på sig lr få grönska (hur stavas d ahha) men sånt från gräset ni vet ! ingen av dom kan hålla sig rena hahahah men men pojkar kommer alltid vara pojkar o barn kommer alltid vara barn..  :D

nej nu kommer snart min pappa så d e dags o fixa antonis mat... håll tummarna nu för mig att resan kommer att gå bra.. d e första ggn ja åker så långt me han i bil.. bil e inte driekt hans största favorit om man säger så... så nu kämpar vi ihjäl oss för att han ska va vaken en stund till så han kan somna i bilden o han e så trött stackars liten..

nej nu måste ja fixa hans mat chopp chopp skriver när ja kommer fram om ja orkar.. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maria Jose

Wuhu ! har saknat er :D vi ska ha massa kul !

2009-06-26 @ 16:43:29
URL: http://memyselfmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0