TIVOLIIIIIIIIIII!!!

Hilloooow!
så va d söndag gud va fort helgen har gått... o nu känns d verkligen när d e helg då min stora grabb har börjat i skolan igen ...vist vaknar man tidigt me lilleman varje dag men man behöver inte kämpa sig me o få upp stora killen o frukost på en gång o iväg t skolan ehhehehe  så nu uppskattas helgerna igen heheheh :)

igår va vi iväg på tivoliii ...träffade först upp min moster o hennes två tjejer drog en sväng på marknaden men ja  drog mig snabbt ur då d inte gick så fort me vagn ..tanken va ju absolut inte o gå t marknaden en dag till o absolut inte me vagn men då vi vänta på jontes kusiner så ville jonte kolla om han hitta några ninja saker o d gjorde han ju .... när vi va klara på marknaden så gick ja o jonte upp t stan o kolla när indianerna spela sin vackra musik.. o jonte har älskat d sen han va mycket liten .. han blir heeeel lugn när han ser dom o lyssnar på dom o vill gärna sitta lite väääl lääänge hehehe efter en lååång tid av lyssnande så fråga han mig om han fick köpa deras skiva för hans sista pengar hahaha förstå..en 9 åring vill köpa en skiva me instrumentalmusik för sina sista kr hur sött e inte d da hahaha :) så han köpte skivan o vi kunde äntligen gå!  när vi mötte upp alla på tivolit så åkte ville o jonte virvelvinden en miljon ggn typ haha fanns inte så mycket mer för dom två o åka bara en massa bebis karuseller o två som va alldeles för otäcka för dom o åka...  jonte har även varje gång vi kommer t såna playboykaniner försökt vinna en t hans morbror timmie... men aldrig lyckats..men detta år ville han vinna en t sig sj så han bad sin farbror markus o kasta bollar i nät åt han o självklart så vann han en svart playboykanin tror ni han blev glad lr hahha  i väntan på att alla barnen skulle åka sina karuseller så greppar nån tag i mig.. o d va en daniel... en barndomsvänn t mig ..han va verkligen min bästa vänn under hela högstadiet o under min graviditet me jonte... han o hans familj e bara för underbara.. d va så kul o se han då d va ett antal år sen man sågs sist! han va oxå där me sina två barn o tjej dessvärre hann ja inte se hans småttingar :( men men kanske stöter på dom nån mer gång :)  alla fall när barnen åkt klart  så va d dags o dra oss hemmåt då kl börja bli rätt mycket.. antonie redan hade somnat i vagnen o sov som tur va för natten när vi kom hem...  jonte slängde på en film o däcka väl inom tio minuter hahahah!

natten bjöd på en hel del väckningar från lilleman då han vill äta o när cristo skicka mess o ringde o kom hem typ hahaha han va ute me jobbet o drack o idag vakna han kl 8 för o gå o jobba stackars !

idag bjuder dagen på kalas hos min lilla syssling benjamin som fyllt två år :) ska dit sen me barnen o lämna ett paket o fira han lite! skriver mer om dagen senare ikväll om lilleman tillåter heheh!

puss o kram alla som fortfarande läser min blogg eheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0