LÖÖÖÖRDAAAG

o så va d lördag igen yeeees :P guuuudiiiiis !!!

ska snart sätta igång me maten så d e klart t min bäjbi kommer hem från jobbet... sen blire väl o dra t hageby centrum o handla lite gott t i kväll ..funderar på o hyra en film o glo me jonte o bara ha allmänt mys me min fina familj!

igår fick ja rycket o stack en sväng t stan me mina o våra minstingar ...satta oss på fräcka o bara svulla d behövdes satt o prata om allt o inget o d va trevligt kan ja lova d behövs iböand... då våra försök t samtal inte lyckas så bra då vi har en på 9 som vill säga nått lr då vi har en på 4 som trottsar hahahah så d blir detta istället ..vänta mina ..vänta camilla ahhahahaha så igår va d inget som stoppa vårat prat lr joo hahah bajsbyte o matning hhahhaha men man kan prata ändå :)

när ja kom hem så blev d o glo lite på biggan uk bäääästa hahaha bara homosar kvar i huset typ asg o dom e störtsköna :D

nej nu ska ja kolla facebook nån människa skrev just sen blir eo försöka ladda upp nån bild om datan tillåter!

ska försöka ladda upp bilder på bloggen senare me håller just nu på o tar emot lite nya bilder :)

tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0