fredag!!!

hallååå!

igår bjöd dagen på födelsedagskalas! min morfar o min lillasyster sofia fyllde år så frattis t dom!!!! synd bara att sofia inte e i sverige ..hennes kille andres köpte en resa t italien åt henne trevligt för dom ..dom ligger tydligen på stranden o latar sig i solen oooh underbart!!!!



igår tidigare på dan va ja även en sväng på hm då dom öppna nya butiken o dom 100 första fick ett present kort på 200 kr o ja o mina va dom två sista som fick presentkort haja den vikken tuuuuuuuuuuuur plus att man fick 100 kr rabbat om man handla för 500 så ja shoppa kläder t mina två grabbar för 500 men betala bara 200 woooh vikket kap !!!

idag skulle ja t öppna förskolan me mecide o några fler mammor... men kände att d blev för stressit då jonte slutar tidigt idag o antonie har vart så gnällig...o vägrat att äta mat i två dagar ..han bara gråter o gråter förmodligen tänder på g...
så d blev o stanna hemma o dega!...

ska laga lite mat o senare kanske får besök av mina o hennes gullungar!

o ti er som frågar om bilder.. ja försöker varje dag att ladda upp men tyvärr så har ja bara trådlöst internet ...men ska snart öppna upp vanligt...så d funkar inte så bra :(

nej nu ska ja kolla klart på våra bästa år..skriver mer sen om ja hinner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0